GREYCORTEX Mendel

V prípade, že potrebujete pomôcť s akýmkoľvek aspektom spojeným s prevádzkou systému naši odborníci sú tu pre Vás.

Ponúkané služby

Spoločnosť Beset poskytuje pre GREYCORTEX Mendel nasledujúce služby:

Konzultačné služby

Konzultačné služby vám umožnia lepšie a rýchlejšie vrátiť vaše náklady pri nasadzovaní alebo následnej prevádzke systému GREYCORTEX Mendel:

  • znížením nákladov na opravu problému alebo nájdenie riešenia, ktoré vaši zamestnanci budú hľadať týždeň, náš konzultant vyrieši v priebehu niekoľkých minút až hodín
  • ušetrením času a prostriedkov pri potrebe rýchlej reakcie
  • navrhnutím vhodného postupu implementácie hneď od začiatku
  • prispôsobením systému GREYCORTEX aj po nasadení na základe nových potrieb a požiadaviek
  • optimalizáciou riešenia GREYCORTEX Mendel
  • vyriešením problémov s výkonom
  • prispôsobením výstupných reportov požiadavkám zákazníka

Možnosti využitia konzultačných služieb:

  • telefonicky alebo e-mailom
  • priamo u zákazníka
  • vzdialeným pripojením

Výhody využitia konzultačných služieb:

  • platíte iba v prípade potreby
  • rýchlejšie riešenie incidentov a kritických hrozieb
  • vhodné aj pre zákazníkov, ktorý nemajú podpísanú servisnú zmluvu
  • naši konzultanti majú skúsenosti od iných zákazníkov

Služby podpory prevádzky

Prevádzka každého systému je len tak efektívna, aké vstupy a výstupy do systému vložíme a dostaneme späť. Toto si s plnej miere v spoločnosti Beset uvedomujeme, a preto ponúkame zákazníkom služby podpory prevádzky tak, aby zo systému GREYCORTEX Mendel vyťažili maximum. Či už ide o riešenie krátkodobého výpadku systému, potreby úpravy reportu pre potreby vedúcich pracovníkov, základné preškolenie, s týmto všetkým a ešte omnoho viac sa v rámci podpory prevádzky môžu obrátiť vaši zamestnanci na nás s tým, aby ste systém GREYCORTEX Mendel mohli prevádzkovať efektívne a s fixnými nákladmi na údržbu.

Hlavné výhody služieb podpory prevádzky:

  • Fixné náklady na prevádzku, neplatíte nič navyše
  • Prispôsobený model podpory presne podľa zákazníkových potrieb
  • Komplexná údržba systému
  • Aktualizácia na novšie verzie v rámci podpory
  • Garantovaná doba odozvy v rámci zmluvy
  • Integračné služby v rámci zmluvy
  • Konzultačné služby v rámci zmluvy
  • Prednostné riešenie nahlásených problémov a požiadaviek
  • Telefonická, alebo e-mailová podpora v rámci podpory prevádzky
  • Nižšia cena doplnkových konzultácií nad rámec zmluvy
Beset