Ponúkané služby
Spoločnosť Beset poskytuje pre GREYCORTEX Mendel nasledujúce služby:
Konzultačné služby
Konzultačné služby vám umožnia lepšie a rýchlejšie vrátiť vaše náklady pri nasadzovaní alebo následnej prevádzke systému GREYCORTEX Mendel:
- znížením nákladov na opravu problému alebo nájdenie riešenia, ktoré vaši zamestnanci budú hľadať týždeň, náš konzultant vyrieši v priebehu niekoľkých minút až hodín
- ušetrením času a prostriedkov pri potrebe rýchlej reakcie
- navrhnutím vhodného postupu implementácie hneď od začiatku
- prispôsobením systému GREYCORTEX aj po nasadení na základe nových potrieb a požiadaviek
- optimalizáciou riešenia GREYCORTEX Mendel
- vyriešením problémov s výkonom
- prispôsobením výstupných reportov požiadavkám zákazníka
Možnosti využitia konzultačných služieb:
- telefonicky alebo e-mailom
- priamo u zákazníka
- vzdialeným pripojením
Výhody využitia konzultačných služieb:
- platíte iba v prípade potreby
- rýchlejšie riešenie incidentov a kritických hrozieb
- vhodné aj pre zákazníkov, ktorý nemajú podpísanú servisnú zmluvu
- naši konzultanti majú skúsenosti od iných zákazníkov
Služby podpory prevádzky
Prevádzka každého systému je len tak efektívna, aké vstupy a výstupy do systému vložíme a dostaneme späť. Toto si s plnej miere v spoločnosti Beset uvedomujeme, a preto ponúkame zákazníkom služby podpory prevádzky tak, aby zo systému GREYCORTEX Mendel vyťažili maximum. Či už ide o riešenie krátkodobého výpadku systému, potreby úpravy reportu pre potreby vedúcich pracovníkov, základné preškolenie, s týmto všetkým a ešte omnoho viac sa v rámci podpory prevádzky môžu obrátiť vaši zamestnanci na nás s tým, aby ste systém GREYCORTEX Mendel mohli prevádzkovať efektívne a s fixnými nákladmi na údržbu.
Hlavné výhody služieb podpory prevádzky:
- Fixné náklady na prevádzku, neplatíte nič navyše
- Prispôsobený model podpory presne podľa zákazníkových potrieb
- Komplexná údržba systému
- Aktualizácia na novšie verzie v rámci podpory
- Garantovaná doba odozvy v rámci zmluvy
- Integračné služby v rámci zmluvy
- Konzultačné služby v rámci zmluvy
- Prednostné riešenie nahlásených problémov a požiadaviek
- Telefonická, alebo e-mailová podpora v rámci podpory prevádzky
- Nižšia cena doplnkových konzultácií nad rámec zmluvy